Страницы

вторник, 2 января 2024 г.

Топ-6 застосунків для аналізу конкурентів



Маркетингові застосунки є важливими для малого бізнесу з обмеженими бюджетами та ресурсами, які прагнуть охопити ширшу аудиторію, автоматизувати процеси та покращити залучення клієнтів.

Для аналізу конкурентів: 


1. Google Trends – безкоштовний онлайн-інструмент від Google, який дозволяє користувачам відстежувати популярність і частоту певних пошукових термінів і тем протягом певного часу.


2. Audience Intelligence – надає маркетологам цінну інформацію про цільову аудиторію, як наприклад, демографічні та поведінкові дані про відвідувачів вебсайту, підписників у соціальних мережах і передплатників електронної пошти.


3. Google Keyword Planner – безкоштовний інструмент від Google, який допоможе вам знайти й проаналізувати релевантні ключові слова для ваших рекламних кампаній.


Для звітування даних:


4. Google Analytics – безкоштовна апка від Google, яка надає власникам вебсайтів і маркетологам цінну інформацію про відвідуваність сайту, поведінку користувачів і ефективність маркетингових кампаній. 


5. Analytics Narratives – допомагає створювати кастомні звіти та визначити нові можливості для зростання.


6. Databox – призначений для маркетологів, які хочуть консолідувати дані, аналізувати ефективність і доносити інформацію до стейкхолдерів.



Отримати допомогу - https://www.grant.org.ua/p/get-help.html

Приєднатися до спільноти - https://t.me/grants4business



Комментариев нет:

Отправить комментарий