Компанія Creatio, провідний постачальник no-code платформи для автоматизації CRM і бізнес-процесів, оголосила про залучення $200 млн капіталу при оцінці в $1,2 млрд. Інвестиційний раунд очолили Sapphire Ventures за участю StepStone Group та поточних інвесторів Volition Capital і Horizon Capital. Раунд, що є міноритарним, спрямований на підтримку глобальної експансії Creatio, зберігаючи незмінною стратегію, візію та керівництво компанії.
Creatio визнана лідером у численних звітах Gartner та Forrester у категоріях Low-Code/No-Code та CRM. Платформа стала єдиним лідером у недавньому звіті Forrester Wave™: Low-Code Platforms for Citizen Developers, Q1 2024.
Creatio обслуговує найбільші організації світу, включаючи такі компанії, як Colgate-Palmolive, AMD, MetLife, OKI, Top Build, Saudi Telecom Company та інші.
Після цього інвестиційного раунду Creatio продовжить реалізовувати свою візію та зміцнювати наступні стратегічні напрямки:
1. Інновації в no-code та AI: Компанія збільшить інвестиції в R&D, розширюючи можливості AI-асистованої розробки та Copilot. Creatio продовжить впроваджувати інновації у сфері управління no-code розробкою та ALM, а також розширювати портфель готових компонентів і шаблонів для різних галузей.
2. Розширення партнерської мережі: Creatio зберігає стратегію орієнтації на партнерів, з 50% бізнесу, що приходить через партнерську мережу. Компанія планує ще більше розширити свою партнерську мережу для досягнення спільних успіхів.
3. **Зростання команди**: Creatio планує розширювати свою команду у всіх ключових напрямках, таких як R&D, підтримка клієнтів, маркетинг та продажі, зберігаючи культуру справжньої турботи про клієнтів та партнерів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий